Az oldalon feltüntetett árak az ÁFA-t tartalmazzák!
Előleg vagy a teljes összeg előre utalása mindig egyedi elbírálás alapján történik (Ez függ a megrendelés tartalmától, egyediségétől, mennyiségétől, stb...).
A bemutatótermeinkben a termékek árai eltérhetnek a weboldalon feltüntetettekhez képest!
Utalás:
Számlát kiállítani csak arra a névre, címre tudunk, ami a számlázási adatoknál megadásra került.
A FIZETÉS TÖRTÉNHET:
Készpénzben áruátvételkor, Forintban a szállítás helyszínén
Bankkártyával, személyesen debreceni üzletünkben. (4025 Debrecen, Nyugati utca 5-7.)
Áru átvétel előtti banki átutalással: Unicredit Bank - Számlaszám: 10918001-00000075-03380006
A telefonon történő, hivatalos rendelés megerősítése és a rendelt termékek pontos egyeztetése előtt megkérjük, NE utald el a vásárlási összeget!
Részletfizetés: Cofidis express online áruhitel igénylésével.
Utalási adatok:
Kedvezményezett neve: J és J Stílus Bútor Kft.
Adószám: 25071214-2-09
Kérjük, a közlemény rovatba írja be a megrendelési számát!
Szállítás előtt két nappal a fizetendő összegnek meg kell érkeznie, ahhoz, hogy könyvelni tudjuk.
SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK
Webáruházunkon leadott 500.000 Ft feletti megrendeléseket ORSZÁGOSAN, DÍJMENTESEN szállítunk házig/kapuig.
A várható szállítási idő, a megrendelt termékektől függ, mely általában 3-8 hét.
500.000 Ft alatti megrendelések házhozszállítási díja, saját szállítóinkkal: 9.990 Ft.
Webáruházunkban lehetőséget biztosítunk a GLS XXL csomagküldési szolgáltatás igénybevételére, amely nagyobb méretű vagy súlyú étkezőszékek és lapraszerelt ebédlőasztalok szállítására van fenntartva. A szolgáltatás feltételei az alábbiak:
ÁTMENETILEG SZÜNETEL EZ A SZOLGÁLTATÁS!
-
Szállítási díj: A GLS XXL csomagküldési díja 19.990 Ft. Ez az összeg az adott csomag kézbesítésére vonatkozik, függetlenül annak helyszínétől Magyarország területén belül.
-
Rendelés és szállítás: A GLS XXL csomagküldési szolgáltatás igénybevételéhez kérjük, hogy a rendelés leadás során, válaszd az extra gyors GLS XXL házhozszállítást , A csomag kézbesítése a GLS XXL futárszolgálat közreműködésével történik.
-
Felelősség és kárértékelés: A szállított csomagok biztonságáért és épségéért a GLS felelős. A szállítás során esetleges károkért vagy sérülésekért a GLS felelősséget vállal a vonatkozó szabályok szerint.
A csomagok átadás során a futár jelenlétében, kérünk csomagold ki és nézd át tételesen a termékeket, hogy azok sérülésmentesen, hiánytalan állapotban kerültek hozzád kiszállításra.
Ha a csomagoláson vagy a terméken sérülést látsz, készíts fényképeket és kérd a futárkollégától, hogy készítsen az esetről kárjegyzőkönyvet. Ezeket pedig küld el haladéktalanul a stilus.butoraruhaz@gmail.com e-mail címre.
Kárjegyzőkönyv hiányában a küldemény sértetlen átvétele elismerésre kerül, ezután kárigényt nem áll módunkban fogadni.
Megrendelés előtt nyugodtan érdeklődj elérhetőségeinken.
A bemutató termeinkben leadott rendelések vagy a raktárkészletről/üzletből megvásárolt termékek házig szállítási díja minimum 10.000 Ft, mely függ a vásárolt termékektől, illetve a szállítási címtől.
100 000 Ft alatti megrendelések kiszállítását az arra érkező legközelebbi autóval tudjuk csak biztosítani, amit nem tudunk mindig a megadott szállítási határidőn belül teljesíteni! Kérjük a megadott elérhetőségeken érdeklődj megrendelés előtt!!
A szolgáltatás a termék megadott szállítási címre eljuttatását jelenti, a szállításért felelős munkatárs anyagmozgatásra nem kötelezhető.
Plusz költség ellenében van lehetősége kérni a bútorok lakásba/célhelyre történő berakodását, melynek költségeiről érdeklődjön kollégáinknál vagy Ügyfélszolgálatunknál.
Szombati és vasárnapi napokon nem végzünk szállítást.
VÁLASZTHATÓ SZOLGÁLTATÁSOK
Házhozszállítás:
A házhoz szállítás a szállítási cím bejáratáig (társasház esetén a lépcsőházig) történő teljesítésre vonatkozik. Amennyiben házba, garázsba, tárolóba szállítást és a bútorok összeszerelését szeretnéd kérni, azt e-mailben vagy telefonon teheted meg. Erkélyen, ablakon keresztüli beszállítást nem áll módunkban teljesíteni. Amennyiben a megrendelt termék nem fér be az ajtón vagy a kívánt helyre, ez nem az eladó/webáruház felelőssége, cégünk a terméket visszavenni nem köteles!
Amennyiben csak a házhozszállítást kéred, akkor szállítónk a teherautóról leadogatja a bútordarabokat az átvevő fél és annak segítsége részére. A szállító egyéb mozgatásra nem kötelezhető.
Az összes bútor lerakodása után történik meg a bútor mennyiségi és minőségi átvétele, illetve a fennmaradó ellenérték készpénzben történő kiegyenlítése. Amennyiben a vásárló maga viszi be a bútorokat a lakásba, kollégáink azt nem tudják megvárni. Az átadás után a helytelen rakodásból és összeszerelésből eredő károkért felelősséget nem tudunk vállalni.
Amennyiben a szállítási címre behajtási engedély szükséges, úgy abban az esetbe a vevő felelőssége az engedély beszerzése.
Házba szállítás
A házba vagy lakásba beszállítás külön költséget jelent. A beszállítási munkát kizárólag cégünk szakértő dolgozói végzik.
Szállítás menete:
Rendelésed házhoz szállítása előtt kb. 5 nappal e-mailben vagy telefonon keresni fogunk, melyben megadjuk a kézbesítés napját és azon belül adott napon belüli időszakot, ehhez az optimális fuvarszervezés érdekében megkérünk, hogy alkalmazkodj, hiszen így tudunk ilyen kedvező áron szállítani neked.
Ha az általunk megadott időpontban sajnos, nem tudod a bútor átvenni, úgy a következő arra járó túraútvonallal tudjuk megrendelésedet kiszállítani, mely akár 2-6 hét is lehet.
A tervezett időpont tőlünk független események, okok miatt változhat (forgalom, időjárás), így a pontosságot nem minden esetben tudjuk garantálni.
A szállítási időpont alkalmasságát/ alkalmatlanságát egy válasz e-mailben vagy telefonon hozhatod tudomásunkra. Amennyiben a válasz elmarad, nem szállítjuk a megrendelt terméket.
Amennyiben a telefonon megadott szállítási időponton szeretnél változtatni, vagy a szállítási helyszínen a megbeszélt időpontban nem vagy elérhető, úgy az újbóli szállítást, figyelembe véve az esetleges áremelkedést is, csak a termék teljes vételárának előre utalása ellenében áll módunkban teljesíteni!
Személyes átvétel:
Amennyiben az általad megrendelt terméket személyesen szeretnéd elszállítani, átveheted a 4025 Debrecen, Nyugati utca 5-7.-szám alatt található raktárunkban, előre leegyeztetett időpontban.
A személyes elszállítás során a bútor megóvása érdekében a csomagoláshoz, rögzítéshez szükséges anyagokat a vevő maga biztosítja. (pl.: pléd, törölköző, paplan, karton, szivacs). A személyes szállítás esetén a cég nem vállal felelősséget a szállítás során keletkező károkért.
Üzletünkben női eladó dolgozik, amennyiben a terméket Te szállítod el, neked kell megoldanod a boltból illetve a raktárból történő árumozgatást, valamint az autóra rakodást.
Javasoljuk, 2 férfi érkezzen a termékekért.
További információk:
A weboldalunkon található szállítási idők tájékoztató jellegűek, ettől cégünk eltérhet.